Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
Studia obejmują zagadnienia dotyczące komunikacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem roli nowych mediów i marketingu społecznościowego. W trakcie zajęć omówione będą teoretyczne i praktyczne instrumenty komunikacji, wybór mediów reklamy, działania public relations, rolę marki w promocji i rozwoju produktów, przydatności wystaw i targów do realizacji celów promocyjnych oraz możliwości stworzone przez nowe media w komunikacji marketingowej. Koncentracja na tematyce marketingu społecznościowego oznacza, że absolwenci studiów będą w pełni przygotowani zarówno do pracy w branży "social media", jak i do samodzielnego prowadzenia działań marketingowych w firmie lub własnym przedsiębiorstwie. Studia skierowane są w szczególności do osób zainteresowanych poszerzeniem lub nabyciem wiedzy z dziedziny public relations, marketingu społecznościowego, komunikacji marketingowej.
10 miesięcy
Szczegółowe informacja na uczelni