OK

Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:

Zarządzanie w administracji publicznej z elementami prawa

Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim


Opis studiów

Idea Nowoczesne państwo buduje się na fundamentach nowoczesnej i profesjonalnej administracji publicznej. Takie założenie może skłaniać urzędników do podnoszenia kwalifikacji zawodowych - nieustannego doskonalenia się. Cel Celem studiów jest dostarczenie słuchaczom najnowszej wiedzy i umiejętności z zakresu administracji publicznej, szczególnie użytecznej w rozwiązywaniu rzeczywistych problemów, przed którymi stają organy władzy publicznej i inne podmioty działające w szeroko rozumianej administracji publicznej. Korzyści Studia te dostarczą niezbędnej wiedzy praktycznej i teoretycznej z zakresu prawa i administracji, ustroju samorządu terytorialnego, sektora finansów publicznych oraz zarządzania w administracji. Mogą być drogą do awansu zawodowego lub też znalezienia zatrudnienia w jednostkach samorządu terytorialnego i urzędach administracji rządowej. Dla kogo Studia kierowane są do osób posiadających wyższe wykształcenie I lub II stopnia, zatrudnionych w administracji rządowej i samorządowej, jak i tych, którzy przyszłość zawodową dopiero wiążą ze sferą administracji publicznej.


Czas trwania

2 semestry / 180 godzin


Koszty

Szczegółowe informacja na uczelni


Dane Uczelni

Uczelnia:
Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim
Adres:
ul. Walczaka 25, Gorzów Wielkopolski

Lokalizacja