Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
Studia kierujemy do: Osób z wykształceniem wyższym. Zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane rozwojem w dziedzinie marketingu, przedsiębiorców, pracowników działów marketingu i agencji reklamowych. Możesz być na początku lub w środku swojej drogi zawodowej, ważne jest abyś czuł/a potrzebę zapoznania się z wiedzą i doświadczeniem ekspertów marketingu przedstawioną w komplementarny, przystępny sposób i możliwą do natychmiastowego zastosowania w zadanych po każdym zjeździe ćwiczeniach. Studia otwierają przed Tobą nowe możliwości. Zapomnij o teorii ponieważ to właśnie praktyka najbardziej liczy się w dzisiejszym świecie. Chcesz zmienić pracę, awansować, a może właśnie zaczynasz swoją karierę i potrzebujesz uzupełnienia w wykształceniu? Studia przygotują Cię do pracy w środowisku międzynarodowych korporacji, a także aspirujących do globalnych standardów lokalnych firm. Pomogą w zrozumieniu codziennych procesów zachodzących w każdym dziale marketingu i aktywnego włączenia się prowadzone działania. Jeśli prowadzisz własną firmę, lub masz zamiar, ten kierunek pomoże Ci precyzyjnie wyznaczyć cele, dobrze zaplanować działania i zarobić więcej pieniędzy. Absolwent po ukończeniu studiów będzie wiedział jak: Zdefiniować kierunek strategii marketingowej Stworzyć biznes model oraz policzyć rachunek zysków i strat (P&L) marki/produktu/usługi Określić najlepsze pozycjonowanie cenowe dla swej marki/produktu/usługi Zoptymalizować działania w poszczególnych kanałach dystrybucji Zlecić, odczytać i zaimplementować wyniki badań konsumenckich Przygotować i przeprowadzić proces briefingowy agencji reklamowej Zastosować social media do osiągnięcia celów biznesowych Wykorzystać style życia, konteksty kulturowe i synergie z partnerami do zwiększenia sprzedaży Absolwent po zakończeniu studiów może znaleźć pracę w: Własnej firmie, świadomie kierując jej rozwojem Działach marketingu globalnych korporacji i lokalnych przedsiębiorstw Działach strategii agencji reklamowych, firmach badawczych i domów mediowych Cel studiów: Przygotowanie uczestników do pracy w marketingu i reklamie. W czasie studiów każdy uczestnik poznaje zagadnienia teoretyczne i praktyczne skupione na nowoczesnym podejściu do marketingu i narzędzi do niego wykorzystywanych. Konstrukcja studiów umożliwia nabywanie potrzebnej wiedzy, ale przede wszystkim zastosowanie tej wiedzy podczas praktycznych ćwiczeń. Każdy uczestnik po zakończeniu studiów jest w pełni wyposażony zarówno w wiedzę, narzędzia jak i praktyczne umiejętności potrzebne do pracy. Ze względu na warsztatowy charakter zajęć i dużą interaktywność ilość miejsc jest ograniczona. Akademia Finansów i Biznesu Vistula zastrzega sobie prawo kwalifikacji do udziału w studiach. Zalety studiów: Każdy uczestnik po zakończeniu studiów będzie potrafił przeprowadzić pełen proces tworzenia strategii marketingowej. Program i zajęcia nastawione są na praktyczną wiedzę i ćwiczenia. Zajęcia prowadzą wyłącznie praktycy marketingu, pracujący w największych globalnych korporacjach, międzynarodowych agencjach reklamowych lub własnych przedsiębiorstwach. Program studiów jest jedną integralną całością i umożliwia uczestnikom przejście przez wszystkie etapy procesu tworzenia strategii marketingowej. Przekazujemy doświadczenie z przeprowadzonych projektów i metodologie pracy,a uczestnicy mają okazję na bieżąco wdrażać zdobytą wiedzę realizując zadania zlecane podczas ćwiczeń na każdym zjeździe. Metody pracy: minimum teorii przykłady przeprowadzonych projektów modelowanie praktycznego zastosowania demonstrowanych narzędzi i zdobytej wiedzy Podczas zajęć dominować będą metody pracy aktywizujące grupę, wykorzystywanie przykładów przeprowadzonych działań marketingowych, a także praktyczne zadania dla uczestników studiów rozwiązywane ze wsparciem i pełnym doradztwem wykładowców. Czas trwania studiów: studia trwają dwa semestry: 240h (180h zajęć + 60h pracy własnej) studia rozpoczynają się w marcu 2016 r. i składają się z 9 zjazdów, po 20h każdy zjazdy odbywają się w weekendy (soboty i niedziele), zgodnie z terminarzem
2 semestry
Szczegółowe informacja na uczelni