Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
Celem studiów jest: zapoznanie słuchaczy z nowymi trendami w dziedzinie organizacji i zarządzania w przedsiębiorstwach turystycznych i hotelowych, funkcjonujących w warunkach silnej konkurencji na rynkach światowych nauka praktyczna umiejętności w zakresie m.in. opracowania biznes planu, projektów kompanii reklamowych, badań marketingowych, public relation, prowadzenia skutecznych negocjacji, zarządzania, tak w sferze finansów, jak i strategicznego czy jakością usług Adresaci studiów Studia skierowane jest do osób, które posiadają już dyplom ukończenia wyższej uczelni (niezależnie czy jest to dyplom licencjata, inżyniera czy magistra) i prowadzących lub zamierzających prowadzić działalność usługową na rzecz turystów, przedstawicieli instytucji kulturalnych, pracowników administracji państwowej i samorządów lokalnych.
2 semestry
Szczegółowe informacja na uczelni