OK

Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:


Miasto: Warszawa | Województwo: mazowieckie | Kierunek: Psychologia

Opis studiów

"Psychologia reklamy" to nowatorskie studia, które w doskonały sposób łączą teorię z praktyką. Powstały dzięki współpracy liderów w swojej klasie: prestiżowego Wydziału Psychologii UW, zajmującego od lat pierwsze miejsce we wszystkich liczących się rankingach szkół wyższych oraz pracowników czołowych agencji reklamowych. Idea studiów: Uczymy nowoczesnego warsztatu tworzenia dialogowalnej strategii komunikacji. Studia są doświadczeniem procesu tworzenia oraz narzędzi nowoczesnego warsztatu stratega - dopasowanego do potrzeb czasów, w których rządzi zaangażowanie i współtworzenie marek. Technologie powodują zmiany nie tylko w zachowaniach konsumentów, ale też w podejściu do strategii. Czego uczymy: Sprawdzonych przez nas propozycji procesu strategicznego, narzędzi, sposobu podejścia do pracy, które doświadczysz na własnej skórze podczas zajęć. Zainspirujemy do "challengowania" tych propozycji i kreowania własnej drogi. Umiejętności prowadzenia strategicznej dyskusji. Przekazujemy inspirujące wyselekcjonowane case studies, które pomogą argumentować i sprzedawać idee. Korzystania z dokonań współczesnej psychologii w dziedzinie komunikacji. Intensywne myślenie strategiczne! Zajęcia mają charakter warsztatowy, co oznacza ekstremalne doświadczenia mierzenia się z casami podczas zajęć mieszane z feedbackiem eksperckim. Wykładowcy: Na co dzień zajmują się projektami w topowych agencjach i działach marketingu. Uczą wieloletni praktycy i pasjonaci, którzy pomiędzy codziennymi projektami mają czas na wydestylowanie wiedzy do inspirowania podczas zajęć. Jak mówią - prowadzą zajęcia z potrzeby przekazywania wiedzy i budowania dobrych praktyk w naszej branży. Studia wzbogacone są o solidną pigułkę wiedzy o odkryciach współczesnej psychologii i zastosowaniu ich w komunikacji, zajęcia prowadzone są przez grono naukowców, będących w większości praktykami reklamy. Dla kogo? Studia Podyplomowe "Psychologia reklamy" skierowane są do wszystkich zainteresowanych pracą w szeroko pojętej branży reklamowej. Również do tych, którzy już pracują w reklamie i chcą doskonalić swoje umiejętności, a także pracowników działów marketingu zarówno małych firm, jak i dużych korporacji, dla osób prowadzących własną działalność gospodarczą, pracowników agencji badawczych, domów mediowych, agencji public relation, firm eventowych itp.


Czas trwania

2 semestry / 260 godzin


Koszty

Szczegółowe informacja na uczelni


Dane Uczelni

Uczelnia:
Uniwersytet Warszawski
Adres:
ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, Warszawa
Jednostka:
Wydział Psychologii
Adres Jednostki:
Stawki 5/7, Warszawa

Lokalizacja