Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
Cel studiów: Słuchacze zdobędą praktyczną i teoretyczną wiedzę na temat tworzenia aplikacji internetowych na urządzenia stacjonarne oraz mobilne. Nauczą się wykorzystywać Internet jako narzędzie biznesowe poprzez poznanie praw rządzących e-marketingiem, przepływem towarów i informacji w sieci oraz sposobami wykorzystywania mediów społecznościowych w e-biznesie. Słuchacze zdobędą praktyczną wiedzę z zakresu pozycjonowania stron internetowych, przeprowadzania badań w Internecie oraz promocji strony w sieci. Nauczą się również tworzyć dedykowane interfejsy aplikacji WWW, przemawiające do określonego targetu odbiorców oraz poznają sposoby na efektywną sprzedaż różnorodnych produktów w sieci, w tym swojej wiedzy i umiejętności. Adresat: Studia kierowane są do absolwentów studiów wyższych chcących nabyć nowe umiejętności lub poszerzyć swoją wiedzę o programowanie aplikacji webowych na urządzenia stacjonarne i mobilne a także wzbogacić ją o zagadnienia z zakresu e-marketingu i e-commerce. Słuchaczami mogą być osoby wykorzystujące Internet jako narzędzie do zaistnienia lub potrzymania swojej obecności w przestrzeni biznesowej, analitycy webowi, informatycy chcący poznać zasady rządzące marketingiem w sieci a także obecni lub potencjalni szefowie firm zajmujących się budowaniem marki w Internecie. Sylwetka absolwenta: Absolwenci studiów zostaną przygotowani do tworzenia i prowadzenia działalności biznesowej realizowanej w Internecie. Zdobędą praktyczne umiejętności tworzenia aplikacji internetowych na urządzenia stacjonarne oraz mobilne a także wiedzę na temat promocji towarów, marki i usług za pomocą utworzonych przez siebie oraz ogólnodostępnych witryn w sieci. Będą specjalistami w efektywnym handlu internetowym realizowanym zgodnie z literą aktualnie obowiązującego prawa.
2 semestry
Szczegółowe informacja na uczelni