Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
Adresatami studiów są: pracownicy działów marketingu, pracownicy działów promocji i reklamy, kreatywni absolwenci uczelni wyższych z predyspozycjami do działalności marketingowej. Czas trwania: Studia trwają dwa semestry i są prowadzone w formie niestacjonarnej. Zajęcia odbywają się zasadniczo, co dwa tygodnie w formie dwudniowych sesji, w soboty i niedziele (od godz. 8.50 do 17.10, tj. 10 godzin dydaktycznych dziennie). Zajęcia prowadzone są w UPH w Siedlcach przez profesjonalną kadrę głównie z Warszawy i Siedlec, z ugruntowaną praktyką i potwierdzonym sukcesem zawodowym. Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta, odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń (liczba miejsc ograniczona). Charakterystyka studiów: Program podyplomowych studiów Nowoczesnych form reklamy to 214 godzin dydaktycznych, z czego aż 151 godzin stanowią praktyczne ćwiczenia. Studia przygotowują słuchaczy do samodzielnego stworzenia materiału reklamowego, a w szczególności: formułowania haseł reklamowych, tworzenia grafiki reklamowej, przygotowywania prezentacji i broszur reklamowych, tworzenia spotów reklamowych, czy rozpowszechniania treści reklamowych przez Internet. Umiejętności zdobyte w trakcje studiów pozwalają także na profesjonalizację prowadzenia działań reklamowych, w szczególności przeprowadzania badań w zakresie potrzeb klientów, planowania kampanii reklamowej, efektywnego wykorzystania nowoczesnych narzędzi reklamowych ( Internetu, telewizji, radia, prasy), czy zarządzania realizacją całego projektu oraz budowania wizerunku firmy. Słuchacze obowiązkowo przechodzą dzisięciogodzinny trening z autoprezentacji i wizażu. Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie wymaganych zaliczeń i złożenia egzaminów oraz wykonanie i obrona projektu końcowego z wynikiem, co najmniej dostatecznym. Absolwenci, po zrealizowaniu programu otrzymują świadectwo ukończenia Studiów Podyplomowych Nowoczesnych form reklamy oraz kwalifikacje do kierowania działem marketingu, pracy jako specjalista ds. reklamy i promocji, specjalista ds. marketingu czy kierownik projektu marketingowego.
2 semestry / 214 godzin
Szczegółowe informacja na uczelni