Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
Słuchacz nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu: narzędzi informatycznych automatyzujących działania marketingowe w Internecie; narzędzi Content marketingu oraz Inbound marketingu; narzędzi do masowej wysyłki wiadomości poczty elektronicznej, SMS, voiceSMS; projektowania algorytmów Marketing Automation; projektowania ścieżki doświadczeń użytkownika (user journey, user experience); zasad użyteczności formularzy internetowych; technologii RTB (Real Time Bidding) oraz Proximity marketing; projektowania wielokanałowej kampanii marketingowej (cross channel marketing); projektowania programów Lead Nurturing; infrastruktury niezbędnej do wdrożenia technologii Marketing Automation; Big data i metody analizy danych; modelowania wskaźników KPI (Key Performance Index ); tworzenia raportów oraz graficznej prezentacji danych; zarządzania projektami marketingowymi; aspektów prawnych ochrony danych osobowych związanych z gromadzeniem i przetwarzaniem danych w Internecie. CEL STUDIÓW Celem studiów jest zapoznanie słuchacza z nowoczesnym podejściem do marketingu, a w szczególności z narzędziami automatyzującymi działania marketingowe oraz budowanie świadomości wszechobecności impulsów wywołanych przez marketerów z wykorzystaniem różnych kanałów, przy zachowaniu zasad dbałości o prywatność oraz aspekty prawne ochrony danych osobowych.
2 semestry / 196 godzin
Szczegółowe informacja na uczelni