Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
Cel studiów: Celem studiów jest wyposażenie słuchaczy w stosowną wiedzę, kompetencje i umiejętności z zakresu zaprojektowania, przygotowania i realizacji profesjonalnej strategii funkcjonowania siebie jako marki (personal branding) oraz zdobycia wiedzy, kompetencji i praktycznych umiejętności w zakresie stosowania standardów etycznych w biznesie. Adresaci: Studia skierowane są do absolwentów studiów wyższych na dowolnym kierunku będącymi osobami publicznymi (np. rzecznicy, politycy, dziennikarze, ludzie nauki, sportowcy) oraz menedżerami, adwokatami, radcami prawnymi, przywódcami, przedsiębiorcami, przedstawicielami handlowym, a także do osób zainteresowanych zdobyciem lub poszerzeniem wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie budowania własnej marki i etykiety biznesu.
2 semestry / 175 godzin
Szczegółowe informacja na uczelni