Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
DLACZEGO E-MAIL MARKETING Studia „E-marketing w praktyce” to przede wszystkim studia praktyczne (80% praktyki, 20% teorii) pozwalające na zdobycie umiejętności związanych ze skutecznymi i efektywnymi działaniami marketingowymi i komunikacyjnymi w Internecie, które są niezwykle pożądane przez pracodawców. Marketing online może obejmować szereg płaszczyzn działalności firmy, począwszy od badań marketingowych, poprzez reklamę, sprzedaż, obsługę klienta, kończąc na budowaniu ogólnego wizerunku marki, firmy czy oferty. Narzędzia e-mail marketingu pozwalają na skuteczne i przede wszystkim szybkie gromadzenie informacji o klientach, ich potrzebach i oczekiwaniach, dzięki czemu możliwe jest zindywidualizowanie przesyłanych im informacji promocyjnych dotyczących zarówno samej firmy, jak i jej produktów. Korzyści jakie niesie ze sobą e-mail marketing to przede wszystkim: budowanie świadomości marki i oferty, dotarcie do szerokiego grona odbiorców jakim są internauci, zwiększenie sprzedaży online jak i offline, pozyskiwanie nowych odbiorców, obniżenie kosztów obsługi klienta, stały kontakt z klientami i budowanie z nimi relacji. DLA KOGO? To studia skierowane dla tych, którzy chcą dowiedzieć się wszystkiego, co potrzebne w praktyce e-marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem e-mail marketingu. Studia skierowane są przede wszystkim dla: osób zajmujących się marketingiem, promocją, komunikacją z klientami, specjalistów public relations, pracowników agencji reklamowych i domów mediowych, pracowników firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, właścicieli firm jednoosobowych i mikroprzedsiębiorstw, osób odpowiedzialnych za strategie reklamowe i komunikacyjne z klientami, osób zajmujących się marketingiem w instytucjach publicznych, takich jak m.in. urzędy, szpitale, szkoły, uczelnie wyższe. CO MOGĘ OSIĄGNĄĆ I JAKIE KWALIFIKACJĘ ZDOBĘDE? Kompleksową wiedzę i umiejętności z tematyki niezwykle pożądanej przez pracodawców jak: e-mail marketingu, czyli wykorzystania systemów e-mailingowych do komunikacji z klientem, kampanii e-mailingowych, czyli docierania z ofertą do aktualnych i nowych klientów (poszerzanie bazy klientów), performance marketingu, czy kampanii banerowej, reklamy kontekstowej, itp. content marketingu, czyli umiejętności tworzenia treści interesujących dla klientów mobile marketingu, social media – łączenia różnych trendów e-marketingu marketing automation, czyli automatyzacji procesów sprzedażowych i marketingowych w firmach, kreowania wizerunku firmy z wykorzystaniem e-marketingu. aspektów prawnych związanych e-marketingiem, w tym umiejętności sporządzania regulaminu, wniosku do GIODO, polityki prywatności i innym dokumentów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania firmy w internecie. Kończąc te studia, masz duże szanse stać się częścią INIS. Grupa Kapitałowa SARE, do której należymy rok do roku, poszukuje kilkudziesięciu nowych pracowników.
2 semestry / 184 godziny
Szczegółowe informacja na uczelni