OK

Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:


Miasto: Warszawa | Województwo: mazowieckie | Kierunek: Marketing

Opis studiów

Udział w programie zapewnia: solidną dawkę wiedzy popartą praktycznym zastosowaniem podczas ćwiczeń (sugerujemy uczestnictwo w zajęciach z własnym komputerem lub urządzeniem mobilnym),ciekawą formę zajęć (ćwiczenia, warsztaty, pokazy, wspólne projekty, case study),poznanie aktualnych trendów Polskich i światowych na rynku nowych mediów. Studia kierowane są do: specjalistów od marketingu i public relations w firmach i instytucjach, rzeczników prasowych i pracowników biur komunikacji, przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą wykorzystać marketing internetowy do kreowania wizerunku i budowania przewagi konkurencyjnej,liderów opinii i ekspertów branżowych, chcących zbudować i wzmocnić swój wizerunek w Internecie. Główne korzyści wynikające z udziału w studiach: Zdobycie kompleksowej wiedzy i umiejętności prowadzenia komunikacji w social media,Poznanie najbardziej wpływowych i doświadczonych specjalistów w dziedzinie nowych mediów, Poznanie praktycznych rozwiązań i sprawdzonych taktyk prowadzenia komunikacji w Internecie, Poznanie najnowszych trendów w dziedzinie komunikacji w social media, reklamy w internecie i e-marketingu. Organizacja: Czas trwania: 2 semestry, zjazdy co dwa tygodnie – w soboty i niedziele Warunki zaliczenia: Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest udział w zajęciach i zaliczenie wszystkich bloków tematycznych. Rekrutacja: Wymagane dokumenty: Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie w siedzibie CKU (pokój B 005) następującego kompletu dokumentów: formularz zgłoszeniowyodpis dyplomu ukończenia studiów wyższych2 zdjęcia (45 x 35 mm)ksero dowodu osobistego O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Aby zarezerwować miejsce należy wysłać wiadomości e-mail z danymi osobowymi do kierownika studiów na adres: [email protected] liczba uczestników: 20 osób Opłaty: Jednorazowa opłata za całe studia: 5000 złOpłata ratalna: 3000 zł za 1 semestrOpłaty ratalne: 900 zł (8 rat)


Czas trwania

2 semestry


Koszty

Szczegółowe informacja na uczelni


Dane Uczelni

Uczelnia:
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Adres:
ul. Kawęczyńska 36, Warszawa
Jednostka:
Wydział Menedżerski i Nauk Technicznych
Adres Jednostki:
ul. Kawęczyńska 36, Warszawa

Lokalizacja