Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
Do kogo skierowane są studia? Studia przeznaczone są dla osób, które w swojej pracy zawodowej zajmują się lub planują wykonywać zadania związane z najbardziej dynamicznie rozwijającą się gałęzią marketingu. Słuchaczami kierunku mogą zostać pracownicy działów promocji, marketingu i public relations; osoby samodzielnie realizujące projekty interaktywne lub właściciele firm i inne osoby na stanowiskach kierowniczych, które pragną w skuteczny sposób zarządzać działaniami reklamowymi w przedsiębiorstwach. Cel i program studiów Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy na temat wszelkich najnowszych rozwiązań reklamowych, które niesie ze sobą wykorzystanie e-marketingu. Na zajęciach zaprezentowane zostaną nowoczesne technologie i pomysły na zastosowanie różnych kanałów dotarcia do najbardziej aktywnego odbiorcy czyli Internauty. Studia mają na celu również przygotowanie do prowadzenia owocnej współpracy z agencjami reklamowymi i interaktywnymi, opartej na realizacji wartościowych projektów internetowych. Formy reklamy graficznej (8h) Digital Branding (8h) Social media (8h) PR Online (8h) Nowe Media (8h) Komunikacja zintegrowana (8h) Planowanie kampanii online (16h) Mobile marketing (8h) Performance marketing (8h) Reklama w wyszukiwarce Google (8h) E-mailing (8h) Wideo Online (8h) Reklama behawioralna (8h) Advergaming (8h) Badanie efektywności kampanii reklamowych w sieci. Analityka webowa. Usability (16h) E-commerce (8h) Zarządzanie marką (8h) Prawo i nielegalne praktyki w Internecie (8h) Psychologia mediów (8h) Prowadzenie e-biznesu (16h) Modele biznesowe (8h)
2 semestry / 192 godziny
Szczegółowe informacja na uczelni