Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
Polski rynek usług stomatologicznych z każdym rokiem rośnie, rośnie konkurencja, oczekiwania klientów, a działalność na tym rynku wymaga profesjonalizacji. Podnoszenie efektywności placówek nie jest już możliwe wyłącznie poprzez zwiększanie liczby pacjentów i otwieranie nowych gabinetów. Współczesna efektywność wynika ze zwiększenia stopnia wykorzystania dostępnego potencjału placówek i właściwego zarządzania kosztami. Tego rodzaju umiejętności stanowią nowość na rynku i są niedostępne dla większości właścicieli przychodni stomatologicznych. Brak także managerów wyspecjalizowanych w usługach stomatologicznych, a personel placówek jest skupiony na świadczeniu usługi, nie na satysfakcji klienta. O studiach Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie, jako pierwsza uczelnia w Polsce wychodzi z ofertą studiów z zakresu zarządzania wyspecjalizowanych pod kątem działalności przychodni stomatologicznej. Program studiów został opracowany m.in. we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Implatologicznym. Zajęcia prowadzić będą doświadczeni praktycy rynku usług stomatologicznych oraz najwybitniejsza kadra akademicka z zakresu zarządzania i marketingu. Studia są przeznaczone dla właścicieli, managerów i personelu specjalistycznych przychodni stomatologicznych. Kierownikiem studiów jest Michał Banach, wieloletni wykładowca WSP, specjalista w dziedzinie mediów, ale również praktyk – właściciel przychodni stomatologicznej w Warszawie. Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie obchodzi 10-lecie swojej działalności. Prowadzi studia licencjackie, magisterskie i podyplomowe na kierunku „zarządzanie”, specjalizując się w sferze usług, marketingu i komunikacji. Posiada aktualną pozytywną ocenę Państwowej Komisji Akredytacyjnej. Bloki przedmiotowe Podstawy prawne działalności placówek stomatologicznych Zezwolenia Procedury sanitarno-epidemiologiczne Odpowiedzialność cywilna i zawodowa System ubezpieczeń usług medycznych Koszty procedur stomatologicznych Wycena procedur stomatologicznych Cennik procedur stomatologicznych Źródła finansowania procedur stomatologicznych Systemy ubezpieczenia zdrowotnego Kształtowanie koszyka usług Cechy rynku usług stomatologicznych Segmentacja rynku usług stomatologicznych Pozycjonowanie oferty stomatologicznej Produkt stomatologiczny Sprzedaż oferty usługi stomatologicznej System obsługi klienta Zarządzanie jakością obsługi klienta Pomiar satysfakcji klienta Badania opinii Marketing usług medycznych Budowanie strategii promocji placówek stomatologicznych Instrumenty promocji usług medycznych Prawo reklamy medycznej Programy lojalnościowe placówek stomatologicznych Marka i jej atrybuty Zarządzanie personelem w placówkach stomatologicznych Koszty w działalności placówek stomatologicznych Podatki i opłaty Zarządzanie finansowe Zasady współpracy z pacjentem Pakiety „antydentofobiczne” Techniki relaksacji pacjenta Prowadzenie dokumentacji medycznej Systemy dokumentacji medycznej Informatyzacja Organizacja studiów Studia Podyplomowe Zarządzania Kliniką Stomatologiczną zostaną zorganizowane w formie 9 sobotnio-niedzielnych zjazdów (2 semestry). Program studiów został podzielony na 36 czterogodzinnych bloków zajęciowych. Każdego dnia zjazdu studenci będą realizowali dwa bloki zajęciowe (w godzinach 9.30-17.30). Warunkiem ukończenia studiów jest złożenie ustnego egzaminu, którego przedmiotem będzie zaprezentowanie programu zarządzania placówką stomatologiczną.
2 semestry
Szczegółowe informacja na uczelni