Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
Adresaci studiów Studia podyplomowe własna firma przeznaczone są dla osób planujących założyć własne przedsiębiorstwo lub zająć się rodzinnym biznesem oraz dla wszystkich, którzy chcą poznać zasady, metody i techniki przedsiębiorczego działania. Słuchacz po ukończeniu studiów zdobędzie wiedzę z zakresu zakładania i efektywnego prowadzenia własnego biznesu, Studia kształcą umiejętności w zakresie wyboru właściwej formy organizacyjno-prawnej do prowadzenia własnej działalności gospodarczej, w zakresie analizy i oceny pozycji rynkowej oraz przewagi konkurencyjnej własnej firmy, uczą planować, organizować i przeprowadzać analizę strategiczną własnej firmy oraz jej otoczenia, poszukiwać pomysłów biznesowych oraz opracować business plan, a także pozyskać środki finansowe z różnych źródeł (w tym unijne) na rozwój własnej firmy. Po ukończeniu studiów absolwent będzie wiedział jak wykorzystać narzędzia informatyczne i możliwości Internetu do rozwoju działalności własnej firmy oraz jak wykorzystać wsparcie instytucji otoczenia biznesu. Absolwent studiów podyplomowych Własna firma jest przygotowany do roli pracodawcy i przedsiębiorcy we własnej małej firmie lub firmie rodzinnej, ponadto jest przygotowany do pracy jako menedżer w małej i średniej firmie, do pracy w firmach konsultingowych świadczących usługi dla sektora MSP, w instytucjach wsparcia przedsiębiorczości i innowacji (urzędy, agencje, ośrodki promocji przedsiębiorczości, fundacje, inkubatory wysokich technologii i innowacji, parki technologiczne, klastry), w sektorze bankowym i instytucjach finansowych nastawionych na obsługę małych i średnich przedsiębiorstw, w dużych przedsiębiorstwach Odpłatność za studia Opłata jednorazowa - zł Opłata ratalna - 2 x zł 10 % zniżki w opłacie czesnego dla wszystkich absolwentów WSIiZ z I i II stopnia studiów! Program studiów Teoretyczne podstawy przedsiębiorczości Zakładanie działalności gospodarczej (+ aspekty prawne) Finansowanie działalności gospodarczej Planowanie marketingowe Warsztaty kreatywności Zarządzanie zasobami ludzkimi Przedsiębiorczość w Internecie Sztuka negocjacji biznesowych Strategia rozwoju firmy Rachunkowość i podatki w małej firmie Biznesplan
2 semestry / 160 godzin
Szczegółowe informacja na uczelni