Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
Cel studiów Uczestnicząc w zajęciach słuchacze poznają miedzy innymi: Czym jest strategia w organizacji, Koncepcje zarządzania przez strategie, Zasady budowania przewagi konkurencyjnej oraz instrumenty konkurowania, Jak skutecznie zarządzać zmianami, Podstawy zarządzania kryzysowego. Studia składają się z przedmiotów z dziedziny zarządzania strategicznego, w trakcie słuchacze zdobywają wiedzę oraz umiejętności z zakresu ważnych obszarów zarządzania. A poprzez to otrzymują szereg instrumentów, przydatnych w praktyce. Studia w swoim programie zawierają także symulację biznesową, w której każdy sprawdzi swoje umiejętności pracy zespołowej oraz podejmowania decyzji strategicznych. Adresaci Kadra menedżerska oraz osoby aplikujące na stanowiska kierownicze w organizacjach nastawionych na sukces. Zakres tematyczny * MODUŁ KSZTAŁCENIA/ PRZEDMIOT Planowanie strategiczne w organizacji Analizy strategiczna. Rola i procedury Metody portfelowe Zintegrowane metody analityczne Strategiczna karta wyników Strategie generalne i myślenie strategiczne Strategie biznesu sztuką konkurowania Decyzje strategiczne – (Symulacje biznesowe) Dynamika rynków i zachowania konkurencji Zasady konkurencyjności przedsiębiorstwa Zarządzanie zmianą Zarządzanie informacja i wiedzą Zarzadzanie ryzykiem i niepewnością Kryzysowe zarządzanie Kompetencje menedżerskie Seminarium dyplomowe * Projekt ramowego programu studiów może ulec zmianie, w celu dostosowania obszaru wiedzy do poziomu grupy uczestników. Program studiów bazuje na klasycznych oraz interaktywnych metodach nauczania m.in.: wykłady, ćwiczenia, demonstracja, case study, scenki, filmy, dostarczając w ten sposób niezbędnej, praktycznej wiedzy w zakresie Business Management. Charakter studiów Studia podyplomowe doskonalące Czas trwania 2 semestry (180 h) Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu: w trybie weekendowym (sobota i niedziela) Opłaty Opłata wpisowa w wysokości 250 zł, poza okresem promocyjnym. Opłata za 1 semestr 2500 zł. Przy jednorazowej opłacie koszt studiów wynosi 4500 zł. Opłata ratalna za studia wynosi 700 zł (8 rat). Kontakt Centrum Kształcenia Ustawicznego Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie. Główny budynek Uczelni, pokój B005; tel. 22-59 00 765; e-mail: [email protected] Kadra Na studiach Business Management łączymy środowisko nauki i biznesu aby wzmacniać korzyści i wskazujemy nowe możliwości, aby działać efektywniej. Wysoka jakość prowadzonych zajęć jest efektem umiejętności łączenia teorii (nauki) i doświadczenia biznesowego. Wykłady i ćwiczenia prowadzone są przez uznane autorytety w wielu dziedzinach (naukowcy, konsultanci UE, dyplomaci, biznesmeni, stypendyści międzynarodowi). Kompetencje kadry oparte są na połączeniu wieloletniej praktyki naukowo-dydaktycznej z doświadczeniem biznesowym. Warunki ukończenia studiów Warunkiem ukończenia studiów jest udział w zajęciach, badaniach i testach, przygotowywanie studiów przypadków, opracowywanie analiz, bazujących na realiach polskiego rynku oraz na wiedzy i umiejętnościach poznanych na modułach tematycznych realizowanych w ramach studiów. Studia kończą się przygotowaniem projektu egzaminacyjnego w formie prezentacji uzupełnionej pisemnym raportem. Przygotowania do egzaminu obejmują pracę w zespołach polegającą na opisaniu oraz analizie wybranego studium przypadku organizacji, co pozwala na weryfikację wiedzy oraz umiejętności zdobytych w trakcie studiów. Zasady naboru O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz rozmowa rekrutacyjna. W trakcie procesu rekrutacyjnego kierownik studiów podyplomowych przeprowadzi rozmowę rekrutacyjną, na podstawie której określi indywidualną ścieżkę rozwoju kompetencji w zakresie BM. Wymagane dokumenty - formularz zgłoszeniowy - CV - 2 zdjęcia (35 x 45 mm) - ksero dowodu osobistego - odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych - potwierdzenie opłaty wpisowej * Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.
2 semestry / 180 godzin
Szczegółowe informacja na uczelni