Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
Celem studiów jest przekazanie uczestnikom najnowszej, praktycznej wiedzy z zakresu marketingu w Internecie oraz przedstawienie nowoczesnych narzędzi wspomagających jego działania. Słuchacze poznają w praktyce wykorzystanie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach, serwisach internetowych oraz serwisach społecznościowych i na forach dyskusyjnych. Przekazana zostanie im również wiedza na temat podstaw technologii internetowych, budowy i zarządzania stronami www, handlu elektronicznego. Duży nacisk zostanie położony na ogólny kontekst marketingowy, m.in. budowanie relacji z klientem, tworzenie i promowanie marki i produktów. Słuchacze nauczą się, w jaki sposób opracować strategię działań marketingowych i jak przygotować kreację w Internecie. Uczestnicy studiów podyplomowych zostaną przygotowani do zdania egzaminów ECCC Europejskiego Certyfikatu Kompetencji Informatycznych z zakresu e-Marketing. W specjalności: strategia, kreacja, public relations słuchacze zdobędą szczegółową wiedzę na temat prowadzenia kampanii marketingowych w sieci. Uczestnicy studiów dowiedzą się m. in. w jaki sposób budować markę, planować strategię obecności w mediach społecznościowych, wykorzystywać marketing wirusowy, e-mailmarketing, multimedia, blogi i mikroblogi. Słuchacze zdobędą również wiedzę na temat prawnych aspektów działań w sieci. W programie przewidziano także omówienie planowanie mobile marketingu. Studia zostaną zakończone egzaminem podczas, którego słuchacze będą prezentować przygotowane projekty tworzone w zespołach projektowych oraz odpowiadać na pytania komisji egzaminacyjnej składająca się ze specjalistów zajmujących się e-Marketingiem. W grupie przedmiotów ogólnych poruszone zostaną miedzy innymi zagadnienia takie jak: Podstawy marketingu internetowego, prawo w handlu elektronicznym, webusability, funkcjonalność w Internecie, zachowanie e-konsumentów, strategia i kreacja kampanii reklamowych, budowanie wizerunku, marka, PR, podstawy technologii internetowych, domeny internetowe, usługi hostingowe, kampanie reklamowe AdWords, Adsense, sieci reklamowe, e-mail i mobilemarketing, społeczności facebook, google+, twitter W grupie przedmiotów specjalnościowych poruszone zostaną miedzy zagadnienia takie jak: Kampanie reklamowe w sieci - planowanie strategii, marketing wirusowy, mikroblogi, skuteczny e-mail marketing, kampanie w portalach społecznościowych, foto/wideo dla potrzeb marketingowych, budowanie wizerunku marki, planowanie mobile marketingu Dodatkowo dla każdej grupy uruchomione zostaną kursy na platformie e-learningowej.
2 semestry / 200 godzin
Szczegółowe informacja na uczelni