Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
Celem studiów jest przygotowanie merytoryczne i metodologiczne do uczestniczenia w zespołach tworzących projekty nowych produktów przemysłowych oraz projektach modernizacji i optymalizacji wyrobów już produkowanych. Każdy współczesny wyrób przemysłowy posiada wieloaspektową strukturę, która łączy myśl techniczną z funkcją, technologią, ekonomią, marketingiem, modą a nawet z ideologią. Tworzenie nowych produktów na rynek wymaga uzgodnienia ze sobą tych tak różnych wymiarów. Ogromna konkurencja sprawia, że głównym problemem producentów jest – jak sprzedać myśl techniczną? Jakie cechy ma mieć produkt aby mógł stać się atrakcyjny dla konsumenta, jak ma przyciągnąć jego uwagę, jak odpowiedzieć na jego potrzeby lub jak takie potrzeby wywołać? Wygląd, działanie i sprzedaż wyrobu jest więc warunkowana wieloma czynnikami technicznymi i pozatechnicznymi. Producenci chcąc zdobyć rynek dla swych wyrobów inwestują zatem nie tylko w myśl techniczną ale i we wszystkie wyżej wymienione elementy strukturalne swoich produktów. Wymaga to twórczej współpracy na jednym polu specjalistów z wielu dziedzin. Efektywne zespoły projektowe opierają się na ścisłej kooperacji specjalistów posiadających kompetencje: 1) menadżera, 2) konstruktora i 3) stylisty. Oferta podyplomowych studiów WZORNICTWA skierowana jest do inżynierów, plastyków, menedżerów i marketingowców. Słuchacze naszych studiów będą rekrutowani do określonych grup specjalistów, po czym utworzone zostaną trzyosobowe interdyscyplinarne zespoły pracujące nad projektami wzorniczymi. Da to efekt synergii jakościowej, co jest podstawowym warunkiem osiągania innowacyjnych rozwiązań.
3 semestry
Szczegółowe informacja na uczelni