Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
Cel Celem studiów ma być dostarczenie słuchaczom wiedzy, kompetencji i umiejętności z zakresu inteligentnego zarządzania nowoczesnym miastem (Smart City) oraz zarządzania własną wiedzą i rozwojem jako Managera miasta (Urban Manager), dodatkowo wiedzy o zasadach, modelach i regułach przygotowania i realizacji przedsięwzięć prospołecznych z najszerszym modelowym wykorzystaniem partycypacji społecznej i budowy społeczeństwa obywatelskiego. Transfer multidyscyplinarnej wiedzy zaproponowany przez naukowców i praktyków obsługujących kierunek pozwala na wszechstronne skuteczne planowanie strategiczne, polityczne i operacyjne w zakresie: mobilności miejskiej, rewitalizacji zarządzania obszarami kryzysowymi, zarządzania przedsięwzięciami celu publicznego i społecznymi, zarządzania wartością użytkową i jakością przestrzeni publicznej zarządzania publicznymi usługami dostosowanymi do indywidualnych potrzeb samorządów i oczekiwań mieszkańców oraz interesariuszy miasta (m.in. przedsiębiorców). Zajęcia prowadzone są w głównej mierze w formie WARSZTATOWEJ, z dużym naciskiem na stronę praktyczną omawianych narzędzi oraz na rzeczywistych przykładach ich zastosowania i uzyskanych dzięki nim rezultatów. Uczestnicy Studia kierowane są do Kadry Managerów Miejskich aktywiści miejscy i społecznicy pracownicy i kadra zarządzająca Jednostek Samorządu Terytorialnego (JST), politycy interesariusze miejscy – przedsiębiorcy i jednostki zarządzające kapitałem ludzkim w tym m.in.: biura konsultingowe, domy mediowe agencje rozwoju regionalnego, przedsiębiorstwa zajmujących się planowaniem przestrzennym i rozwojem regionalnym, spółki i zakłady komunalne, instytucje kultury, własne firmy zajmujące się doradztwem w zakresie: tworzenia programów strategii rozwoju lokalnego i regionalnego oraz projektów dotyczących tworzenia inicjatyw obywatelskich, organy administracji rządowej i samorządowej, w tym jednostki zajmujące się rewitalizacją miasta jednostki zajmujące się planowaniem przestrzeni miejskiej dział promocji i marketingu instytucje finansowe zajmujące się organizacją funduszy na cele publiczne- kredytowaniem takich działań
178 godzin
Szczegółowe informacja na uczelni