Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
Oferta studiów skierowana jest do absolwentów wszelkiego typu studiów wyższych (także licencjackich), wkraczających lub funkcjonujących w szeroko rozumianym biznesie – w przemyśle, handlu, usługach, prowadzących samodzielną działalność gospodarczą. Wszystkie osoby zainteresowane nabyciem podstawowej wiedzy o Coachingu, które chcą zdobyć nowy i interesujący zawód, pracujące jako Coachowie, pracujące z ludźmi i chcące rozwijać się w kierunku Coachingu powinny wybrać te studia podyplomowe. Wiedza z zakresu coachingu będą z pewnością pomocne w doskonaleniu efektywności własnej i kadry kierowniczej do bezpośredniego wspierania i monitorowania rozwoju kompetencji podwładnych. Cele studiów Studia podyplomowe z zakresu coachingu niosą za sobą wiele korzyści i to zarówno dla osób uczestniczących w tych studiach (ponieważ prowadzą do rozwoju osobistego, doskonalą skuteczność realizowania swoich celów, zdobywają umiejętności konieczne do profesjonalnego prowadzenia coachingu, a także zdobywają nową wiedzę, która pomoże efektywnie kierować zespołem pracowników), jak również dla organizacji (gdyż coaching rozwija indywidualne umiejętności wspierania, motywowania członków zespołu oraz pomaga w umiejętnym kreowaniu strategii osiągania celów organizacji). Organizacja zajęć Studia odbywają się w soboty i niedziele; wykłady, warsztaty, rozwiązywanie studiów przypadku, treningi; aktywny udział w zajęciach, egzaminy. Świadectwo Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych GWSP. Wykładowcy Certyfikowani coachowie, nauczyciele akademiccy, praktycy. Program studiów Istota coachingu -Rozumienie coachingu w praktyce zarządzania ludźmi -Coaching a inne metody rozwoju pracowników -Cykl uczenia się dorosłych jako podstawa coachingu -Cele coachingu -Organizacyjny kontekst coachingu -Nastawienia wobec własnego rozwoju -Zawieranie kontraktu Sesje coachingowe między uczestnikami Proces i struktura coachingu Cztery etapy coachingu -Etap pierwszy – ustalenie kontekstu coachingu -Etap drugi – zrozumienie i ukierunkowanie -Etap trzeci – przegląd procesu i wzmocnienie uczenia się -Etap czwarty – zakończenie – struktura coachingu Sesje coachingowe między uczestnikami Elementy procesu coachingowego -Zawieranie kontraktu rozwojowego -Budowanie scenariuszy spotkań coachingowych -Optymalne dobieranie działań rozwojowych do postawionych celów -Metody oceny zmian i osiągnięć Sesje coachingowe między uczestnikami Techniki coachingowe -Słuchanie -Zadawanie pytań -Parafraza, odzwierciedlanie i intuicja -Pozwolenie -Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej| Sesje coachingowe między uczestnikami Kompetencje komunikacyjne coacha -Wykorzystanie analizy transakcyjnej -Pełna ekspresja w relacji coachingowej -Umiejętność radzenia sobie z manipulacjami -Narzędzia coachingowe Sesje coachingowe -Nagrania audio-video sesji coachingowych prowadzonych w parach -Uzyskanie informacji zwrotnych na temat swojej pracy w roli coacha Opłata koszt całkowity: 2350 zł koszt całkowity rozłożony na 2 rat po: 1225 zł koszt całkowity rozłożony na 4 raty po: 637,50 zł Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli 80 1140 1078 0000 2162 4700 1015 Wpisowe 50 zł
2 semestry / 170 godzin
Szczegółowe informacja na uczelni