OK

Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:

Public Relations i Marketing Medialny

Uczelnia Łazarskiego | Centrum Kształcenia Podyplomowego


Opis studiów

Dla Kogo? Absolwenci wszystkich kierunków studiów wyższych, którzy chcą wykształcić lub rozwinąć swoje kompetencje w zakresie komunikacji medialnej. W szczególności (ale nie wyłącznie) absolwenci kierunków humanistycznych (takich jak: „Dziennikarstwo i komunikacja społeczna”, „Media i komunikacja społeczna”) oraz filologicznych (takich jak: „Filologia polska”), a także marketingu i zarządzania (takich jak: „Marketing”, „Zarządzanie informacją”, „Zarządzanie kulturą i mediami”). Przesłanki i cele: Potrzeba kształcenia specjalistów z zakresu PR, media relations, posiadających niezbędną wiedzę teoretyczną oraz umiejętności praktyczne, które w kontekście wyzwań współczesnych mediów pozwalają na świadome kształtowanie przekazów, kierowanych do opinii publicznej oraz wzrost własnych kompetencji komunikacyjnych. Celem studiów jest przygotowanie absolwentów do pracy w obszarze współczesnych mediów, przede wszystkim w praktycznym wymiarze public relations, edukacji medialnej i dziennikarskiej, animacji kultury medialnej i public relations. Studia mają na celu przygotowanie profesjonalnej kadry, gotowej do pracy w każdej dziedzinie public relations w różnych obszarach, z uwzględnieniem najnowszych technologii, używanych w mediach. Przygotowują kadrę profesjonalnych trenerów dziennikarstwa nowych mediów i PR, trenerów coachingu medialnego i PR, fachowców w zakresie relacji z mediami (media relations), animatorów kultury medialnej, ekspertów wiedzy o mediach we współczesnej kulturze i edukacji oraz pedagogów i wychowawców medialnych. Celem studiów jest przygotowanie specjalistów public relations, którzy w ramach komunikacji pozytywnych wartości, będą fachowcami w zakresie zarządzania informacją i promowania pozytywnych wartości w ramach komunikowania społecznego. Atuty: Odpowiadamy na zapotrzebowanie rynku. Oferujemy pogłębioną, aktualną wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu public relations i marketingu medialnego. Nasze zajęcia prowadzą uznani praktycy i naukowcy z dziedziny. Oferujemy przydatne i ciekawe treści w kompletnym pakiecie wiedzy i praktyki. Nasze warsztaty umożliwiają zastosowanie wiedzy w praktyce. Studiowanie u nas pozwala nawiązać kontakty branżowe. Wszystko to na uznanej, markowej uczelni. Organizacja zajęć Studia trwają 2 semestry Zajęcia rozpoczynają się w II połowie paździenika, zajęcia odbywają się co 2 tygodnie, w soboty i niedziele, w godzinach 9-17


Czas trwania

2 semestry


Liczba godzin

182


Koszty

5100 zł


Dane Uczelni

Uczelnia:
Uczelnia Łazarskiego
Adres:
ul. Świeradowska 43, Warszawa
Jednostka:
Centrum Kształcenia Podyplomowego
Adres Jednostki:
ul Świeradowska 43, Warszawa

Lokalizacja