Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
CEL STUDIÓW Celem studiów podyplomowych Nowe media i komunikacja wizerunkowa jest przygotowanie specjalistów do spraw komunikacji i kreowania wizerunku organizacji. Uczestnicy rozwijają swoje kompetencje oraz praktyczne umiejętności w zakresie planowania, projektowania i realizowania przedsięwzięć związanych z szerokim zakresem zagadnień dotyczących Public Relations. Poznają nowoczesne narzędzia z obszarów: nowych mediów, warsztatu grafika komputerowego a także zdobywają wiedzę dotyczącą współczesnego marketingu, promocji produktów i usług. Zyskują praktyczne umiejętności projektowania stron internetowych na potrzeby dowolnych podmiotów jak również zakładania i administrowania profilem użytkowników "fanpage" na portalach społecznościowych. Zdobywają rzetelną wiedzę na temat warsztatu pracy rzecznika prasowego, dzięki czemu potrafią przygotowywać i prowadzić konferencje prasowe. ADRESACI STUDIÓW Studia skierowane są do absolwentów szkół wyższych posiadających dyplom ukończenia studiów na poziomie, co najmniej licencjackim, zainteresowanych zdobyciem lub podwyższeniem swoich kwalifikacji. Adresowane do osób, które rozpoczęły pracę w agencjach reklamowych, studiach projektowych i graficznych oraz w działach zajmujących się marketingiem i promocją firmy jak również do osób chcących się przekwalifikować i zdobyć nowe, ciekawe, poszukiwane na rynku pracy umiejętności. KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA I PRACODAWCY Uczestnicy po zakończeniu studiów będą: rozumieli na czym polega proces budowy marki firmy; potrafili wykorzystywać narzędzia z obszaru nowych mediów, grafiki komputerowej oraz współczesnego marketingu; umieli projektować i realizować strategię każdego przedsięwzięcia firmy wymagającego aktywności działu PR; mogli skutecznie zaplanować i przygotować konferencję prasową w swojej firmie; swobodnie występować przed mediami w roli rzeczników organizacji; potrafili przygotować strony internetowe na potrzeby różnych podmiotów, przedsięwzięć i organizacji; umieli zakładać i administrować profilem użytkowników "fanpage" na portalach społecznościowych jak np.: Facebook; posiadali niezbędny zasób umiejętności i kompetencji w rozwiązywaniu różnych problemów firmy oraz kreowania wizerunku pracodawcy; potrafili doradzać i efektywnie realizować zadania w obszarze Employer Branding. Pracodawca zyskuje dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym profesjonalnego pracownika, który skutecznie zadba o rozpoznawalność marki i wpłynie na poprawę konkurencyjności przedsiębiorstwa. SYLWETKA ABSOLWENTA Absolwenci studiów podyplomowych mogą pracować w charakterze specjalistów do zarządzania komunikacją wizerunkową, realizować rozmaite projekty w ramach akcji społecznych, mogą również wspierać swoich pracodawców na wszelkich poziomach dotyczących kreowania wizerunku firmy oraz budowania strategii komunikacji zewnętrznej i współpracy z klientami. Mogą szukać pracy w agencjach reklamowych, w agencjach PR, w domach mediowych oraz agencjach zajmujących się badaniami rynku - a także w studiach projektowych, graficznych i w przemyśle. Będą się sprawdzać we wszystkich organizacjach i firmach posiadających działy PR, promocji i marketingu.
2 semestry / 180 godzin
Szczegółowe informacja na uczelni