Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
Studia podyplomowe przeznaczone są dla osób, które nie chcą czekać na poprawę sytuacji na rynku pracy i zwiększenie oferty zatrudnienia. Planują założenie własnej działalności gospodarczej lub już tego dokonały i borykają się ze znalezieniem i umocnieniem swojej pozycji na rynku. Warunkiem koniecznym pozyskania nabywcy oferowanych towarów lub usług jest właściwa prezentacja swojego wizerunku i konkretnych produktów. Mikro i mały przedsiębiorca[1] nie posiada rozbudowanego działu reklamowego, zatem sam kształtuje strategię marketingową firmy. Warunkiem efektywności podejmowanych działań są umiejętności analityczne i strategiczne, znajomość zasad prowadzenia działań marketingowych w przedsiębiorstwie wraz z optymalizacją kosztów wydatków oraz praktyczne wykorzystanie technik informatycznych. W trakcie studiów słuchacze poznają podstawowe pojęcia związane z marketingiem, systemy i źródła finansowania wydatków przedsiębiorstwa. Zdobędą wiedzę w zakresie narzędzi stosowanych w agencjach reklamowych, metody przeprowadzania badań marketingowych, roli reklamy w kształtowaniu poglądów i postaw konsumentów. Słuchacze nabędą umiejętności właściwego wyboru technik pod względem skuteczności i atrakcyjności dla klienta, nawiązywania relacji interpersonalnych i argumentowania, samodzielnego przygotowania strategii marketingowej i reklamowej przedsiębiorstwa. Większość zajęć ma postać warsztatów przeprowadzanych w pracowni komputerowej, pozwalających realnie i praktycznie poznać zasady tworzenia stron internetowych, podstawy grafiki komputerowej, copywriting, prowadzenie kampanii e-mailingowych. Słuchacze zdobywają umiejętności językowe – język angielski z terminologią z zakresu marketingu i reklamy. Nabyta wiedza i umiejętności sprzyjają wykorzystaniu własnego potencjału i przedsiębiorczości oraz umocnieniu pozycji swojego mikro lub małego przedsiębiorstwa na rynku, a zatem odniesienia sukcesu w biznesie.
Szczegółowe informacja na uczelni