Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
Adresaci studiów Oferta studiów skierowana jest do absolwentów wszelkiego typu studiów wyższych (także licencjackich), wkraczających lub funkcjonujących w szeroko rozumianym biznesie – w przemyśle, handlu, usługach, prowadzących samodzielną działalność gospodarczą. wiedza psychologiczna i umiejętności społeczne będą z pewnością pomocne w doskonaleniu efektywności własnej i jednostki zatrudnienia, we wszystkich zawodach, które związane są z częstymi kontaktami społecznymi (menedżerowie, kierujący zespołami, obsługujący klientów, sprzedawcy oraz wszystkie inne wyróżniane w ramach human services). Cele studiów Do wyjaśnienia i rozwiązywania problemów pojawiających się w praktyce współczesnego biznesu niezbędne staje się poznanie psychologicznych determinant zachowania się człowieka (i to zarówno wykonawcy pracy, jak i jej „odbiorców”). różnice indywidualne między ludžmi są wyznacznikiem różnorodności ich zachowań, jakości ich pracy i jej wyników. przykładowo, konieczność wykorzystywania przez przedsiębiorcę wiedzy z zakresu psychologii ujawnia się w ramach każdej z podstawowych funkcji personalnych: planowaniu zasobów ludzkich, rekrutacji, doborze, wprowadzeniu do pracy, szkoleniu i doskonaleniu, ocenie efektywności, awansach, wynagradzaniu, przeniesieniach, degradowaniu i zwolnieniach z pracy, a tym samym w procesach formułowania i realizowania strategii personalnych oraz kształtowania kultury organizacyjnej. celem studiów jest dostarczenie ich uczestnikom wiedzy z zakresu psychologicznego i społecznego funkcjonowania człowieka w nawiązaniu do warunków w jakich przychodzi mu funkcjonować we współczesnym biznesie. wymagania nowych, coraz to doskonalszych umiejętności realizowane są w zakresie: wzrostu kompetencji interpersonalnych ważnych w relacjach międzyludzkich, autoprezentacji, komunikowania się, wywierania wpływu, obniżania stresem pracy, rozwiązywanie konfliktów i prowadzenia negocjacji, korzystania z nowoczesnych metod pracy, działań marketingowych, obsługi klienta. Organizacja zajęć Studia odbywają się w soboty i niedziele; wykłady, warsztaty, rozwiązywanie studiów przypadku, treningi; aktywny udział w zajęciach, egzaminy. Świadectwo Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych GWSP. Wykładowcy Nauczyciele akademiccy, praktycy. Program studiów -autoprezentacja z elementami treningu interpersonalnego -psychologia -komunikacja interpersonalna -zarządzanie personelem -psychologia zarządzania -public relations -socjologia organizacji -marketing -psychologia zarządzania -trening menedżerski -stres pracy i jego profilaktyka -negocjacje -techniki i metody pracy menedżera -metody badania rynku i opinii publicznej -fundusze europejskie i ich pozyskiwanie Opłata koszt całkowity: 2290 zł koszt całkowity rozłożony na 2 raty po: 1195 zł koszt całkowity rozłożony na 4 raty po: 622,50 zł Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli 80 1140 1078 0000 2162 4700 1015 Wpisowe 50 zł
2 semestry / 160 godzin
Szczegółowe informacja na uczelni