Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
Zasady naboru: Rekrutacja na studium odbywa się bez egzaminów wstępnych. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby przyjęte na studium na podstawie złożonych dokumentów zostaną poinformowane o terminie rozpoczęcia zajęć. Terminy zajęć: Studia realizowane są w trybie zaocznym - zjazdy w soboty i niedziele, raz lub dwa razy w ciągu miesiąca Profil Kształcenia: Cel i program studiów Celem studiów jest przygotowanie słuchaczy do nowoczesnego, innowacyjnego zarządzania rozwojem produktu w przedsiębiorstwie. Absolwent studium pozyska rzetelną, aktualną wiedzę oraz umiejętności zastosowania tej wiedzy w praktyce. W programie położono szczególny nacisk na umiejętności praktyczne zarządzania całym cyklem rozwoju produktu takie jak: strategiczne analizy portfela produktów, planowanie marketingowe produktu, zintegrowane planowanie rozwoju produktu i jego wdrożenia (QFD), planowanie poziomu jakości produktu, projektowanie ergonomiczne wyrobów, projektowanie wymagań ekologicznych dla wyrobów i technologii, symulacje procesów operacyjnych, zarządzanie technicznym i organizacyjnym przygotowaniem produkcji wyrobu. Ważnym celem studiów jest również przekazanie wiedzy o światowych trendach zarządzania przedsiębiorstwem: rozwoju przedsiębiorstwa opartego na wiedzy, przedsiębiorstwa szczupłego (Lean Enterprise), przedsiębiorstwa zwinnego (Agile Enterprise), a także metodyki projektowania biznesu i oceny przedsięwzięć inwestycyjnych. Zajęcia na studiach będą prowadzone przez pracowników naukowo-dydaktycznych Politechniki Poznańskiej Wydziału Inżynierii Zarządzania i kilku innych wydziałów oraz przez wysokiej klasy specjalistów praktyków w formie wykładów, ćwiczeń, projektów oraz zajęć w laboratoriach komputerowych. Organizacja studiów Studia realizowane są w trybie zaocznym - zjazdy w soboty i niedziele, raz lub dwa razy w ciągu miesiąca. Adresaci studiów i rekrutacja Studia podyplomowe są adresowane do obecnej i przyszłej kadry kierowniczej zaangażowanej w tworzenie nowych i doskonalenie istniejących produktów przedsiębiorstwa. O przyjęcie na studia mogą ubiegać się osoby, które uzyskały dyplom ukończenia studiów wyższych: licencjackich, inżynierskich lub magisterskich.
2 semestry / 210 godzin
Szczegółowe informacja na uczelni