Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
Cel studiów: Studia Podyplomowe „E-marketing” pozwolą usystematyzować wiedzę z obszaru marketingu internetowego a także przybliżą najnowsze trendy i technologie. Dadzą unikalną możliwość praktycznego poznania nowoczesnych narzędzi służących do prowadzenia różnych typów kampanii marketingowych w Internecie. Zajęcia prowadzone przez wykładowców na co dzień pracujących ze znanymi markami oraz wykorzystujących nowoczesne narzędzia zapewnią szeroką wiedzę o branży marketingu internetowego oraz zdobycie praktycznych umiejętności przez słuchaczy studiów. Obszary, na których się koncentrujemy to: - Projektowanie i optymalizacja użytecznych strony internetowych i aplikacji mobilnych. - Rodzaje kampanii marketingowych w Internecie: uczestnicy studiów dowiedzą się, które kampanie służą do realizacji jakich celów, jak optymalizować kampanie i na co przeznaczać budżety marketingowe. - Tajniki komunikacji w sieci: PR online, wizerunek marki, jak rozmawiać w Social Media, itp. Po ukończeniu studiów uczestnicy będą wiedzieli, nie tylko co zrobić w przypadku negatywnych komentarzy, ale jak nie dopuścić do takiej sytuacji. - Nowoczesne narzędzia marketingowe. Studia zapewniają zdobycie praktycznych umiejętności posługiwania się nowoczesnymi narzędziami, takimi jak: systemy do e-mail marketingu i marketing automation, Google Adwords, platforma DoubleClick, Google Analytics, narzędzia do monitoringu Internetu. - Praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy: zajęciach będą omawiane case’y z rynku oraz przykłady kampanii do zastosowania w praktyce. - Analityka internetowa: co mierzyć i jak wykorzystywać dane do podejmowania decyzji o dalszych kampaniach. - Prawne aspekty działań marketingowych w Internecie. Adresaci studiów: Studia podyplomowe „E-marketing” są przeznaczone dla wszystkich osób, które chciałyby zdobyć bądź poszerzyć swoją wiedzę z obszaru marketingu internetowego, a w szczególności dla: - pracowników działów marketingu, online marketingu, e-commerce, sprzedaży i działów handlowych, - kierowników działów marketingu online, e-commerce, promocji i sprzedaży online, - dyrektorów działów marketingu lub promocji i sprzedaży, którzy chcieliby rozwijać obszar marketingu online w swoich firmach, - pracowników agencji marketingowych i interaktywnych, - właścicieli firm e-commerce, - właścicieli firm, którzy chcieliby rozpocząć lub zwiększyć sprzedaż online swoich produktów lub usług.
2 semestry / 188 godzin
Szczegółowe informacja na uczelni