Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
Charakterystyka studiów: Uczestnikami studiów podyplomowych Zarządzanie w Administracji Publicznej mogą być osoby, które ukończyły: jednolite studia magisterskie oraz studia I lub II stopnia. Słuchacze podczas studiów uzyskają wiedzę oraz umiejętności praktyczne z zakresu kierowania jednostkami administracji publicznej. Cel studiów: Celem studiów podyplomowych jest przygotowanie słuchaczy do pełnienia funkcji kierowniczych na różnych szczeblach zarządzania w jednostkach administracji publicznej. Studenci tych studiów zostaną zapoznani z licznymi narzędziami służącymi lepszemu wykorzystaniu dostępnych w jednostkach administracji publicznej zasobów. Ponadto zdobędą wiedzę praktyczną i teoretyczną z zakresu prawa i administracji, ustroju samorządu terytorialnego, finansów publicznych, zarządzania w administracji oraz wielu innych obszarów. Zdobyte w trakcie tych studiów umiejętności praktyczne pozwolą im na zdobycie zatrudnienia w jednostkach administracji publicznej oraz umożliwią im awans zawodowy.
2 semestry / 270 godzin
Szczegółowe informacja na uczelni