OK

Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:


Miasto: Warszawa | Województwo: mazowieckie | Kierunek: Marketing

Opis studiów

Charakterystyka studiów: Studia skierowane są do osób, których celem jest doskonalenie umiejętności komunikacyjnych niezbędnych w sferze rozwoju zawodowego. Studia pozwalają na poszerzenie wiedzy z zakresu nowoczesnych technik i narzędzi komunikacyjnych wykorzystywanych w sferze porozumiewania się ludzi na arenie biznesu, z uwzględnieniem różnorodnych płaszczyzn komunikacyjnych. Problematyka poruszana w trakcie zajęć stanowi odniesienie do praktycznych problemów komunikacyjnych charakterystycznych dla współczesnego biznesu. Studia pozwalają na rozwinięcie umiejętności związanych z autoprezentacją w świecie biznesu oraz sprawnym wykorzystaniem języka w sferze budowania relacji biznesowych i negocjacji. Absolwenci studiów zdobędą umiejętności i wiedzę konieczną do sprawnego zarządzania zasobami ludzkimi oraz komunikacji biznesowej ze szczególnym uwzględnieniem takich sfer jak perswazja, rozwiązywanie konfliktów, media w biznesie, czy efektywna komunikacja z klientami. Ponadto studia dostarczają studentom umiejętności sprawnego poruszania się w wielokulturowym środowisku zawodowym oraz ukazują specyfikę organizacji klastrowych w zakresie stosowanych form komunikacji wewnątrzklastrowej W programie studiów przewidziano następujące przedmioty: • Komunikacja interpersonalna w biznesie • Język perswazji w biznesie • Wystąpienia publiczne w biznesie • Elementy coachingu w komunikacji • Komunikacja międzykulturowa w zarządzaniu • Negocjacje w biznesie • Aktywność komunikacyjna klastrów i przedsiębiorstw klastrowych • Przywództwo w biznesie • Mediacje w biznesie • Komunikacja z klientami i decydentami • Media i biznes • Biznes w sferze publicznej • Prawa autorskie w biznesie • Elementy prawa pracy i prawa cywilnego w formułowaniu umów biznesowych • Komunikacja w procesie rekrutacji Zasady rekrutacji: Kandydat na studia podyplomowe powinien złożyć w Dziekanacie Wydziału Nauk Społecznych SGGW w Warszawie - osobiście lub przysłać pocztą) - następujące dokumenty: podanie o przyjęcie na studia podyplomowe, karta kandydata odręcznie napisany życiorys; odpis dyplomu (wydany przez Uczelnię); kwestionariusz osobowy; 1 fotografia; Zasady odpłatności: Odpłatność za studia wynosi 3000,00 zł. za całość przy płatności jednorazowej lub w dwóch ratach po 1500,00 zł. za semestr. raty należy wnieść na początku każdego semestru (w pierwszym tygodniu). Planowana liczba uczestników: minimum 30 osób. Dokumenty można przysłać listem poleconym na adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk Społecznych, ul. Nowoursynowska 166 blok 4 p. 22, 02-787 Warszawa, z dopiskiem – studia podyplomowe „Komunikacja w biznesie” lub złożyć osobiście w terminie do 28 września 2015 r.


Czas trwania

2 semestry


Koszty

Szczegółowe informacja na uczelni


Dane Uczelni

Uczelnia:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Adres:
Nowoursynowska 166, Warszawa
Jednostka:
Wydział Nauk Społecznych
Adres Jednostki:
ul. Nowoursynowska 166, Warszawa

Lokalizacja