OK

Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:


Miasto: Katowice | Województwo: śląskie | Kierunek: Informatyka

Opis studiów

W trakcie studiów studentom zostanie przekazana wiedza dotycząca zarządzania komunikacją biznesową w Internecie oraz wiedza na temat technologii internetowych technologii mobilnych użytecznych w procesach komunikacji społeczno-gospodarczej. W trakcie studiów studenci będą mieli sposobność poznać metody oceny efektywności komunikacji internetowej oraz kwestie kształtujące wiarygodną komunikację internetową tj. uwarunkowania prawne i etyczne. W proponowanej ofercie wyróżnia się trzy grupy modułów dydaktycznych: moduły zagadnień społeczno-gospodarczych: zarządzanie komunikacją, komunikacja marketingowa, komunikacja w społecznościach wirtualnych, uwarunkowania prawne i etyczne, język komunikacji medialnej; moduły technologiczne: systemy mobilne, technologie internetowe, komunikacja wizualna; moduły analityczne: analityka Internetu, metody oceny komunikacji internetowej. Studia powinny nauczyć jak skutecznie zarządzać komunikacją internetową w celach marketingu, realizacji transakcji biznesowych, tworzenia relacji z klientami i partnerami biznesowymi, mediami publicznymi i jak integrować komunikację internetową z innymi mediami oraz komunikacją przy wykorzystaniu urządzeń mobilnych. CEL STUDIÓW Absolwenci studiów podyplomowych nabywają profesjonalną wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie: zarządzania komunikacją społeczno-gospodarczą w Internecie we współczesnych przedsiębiorstwach produkcyjno-usługowych zarówno dużych jak i sektora MŚP, instytucjach administracji publicznej i organizacjach non-profit, zastosowania grafiki komputerowej, technologii komunikacji internetowej, technologii agentowych dla generowania wartości dodanej w komunikacji biznesowej, integracji komunikacji internetowej z komunikacją przy użyciu urządzeń mobilnych, metod i narzędzi marketingu internetowego, ze zwróceniem szczególnej uwagi na zagadnienia generowania ruchu w Internecie poprzez marketing w wyszukiwarkach, interaktywną reklamę, modele płatności, marketing wirusowy, email marketing, planowanie i realizację kampanii reklamowych i wydarzeń marketingowych, analizę działań promocyjnych, pozycjonowanie stron internetowych, porównanie reklamy dla odbiorcy masowego z reklamą dopasowaną do intencji, ewaluacji użyteczności pojęć tj. reklama bannerowa, wskaźnik CTR, konwersja, strona docelowa, techniki optymalizacji, zwrot z inwestycji i reklama tekstowa, zintegrowanej komunikacji marketingowej, z uwzględnieniem sposobów komunikacji organizacji gospodarczej z otoczeniem, kanałów komunikacji, projektowania form przekazu, promocji w Internecie i sposobów reagowania na zarzuty klienta, narzędzi promocji internetowej, uwarunkowań prawnych prowadzenia działalności biznesowej w Internecie, legalnych i bezprawnych zachowań użytkowników Internetu, prawnych uwarunkowań biznesu elektronicznego, finansowania i oceny ryzyka oraz metod oceny dochodowości i skuteczności komunikacji internetowej, analityki Internetu, która obejmuje identyfikację i ocenę efektywnego rozwoju i wdrażania strategii komunikacji internetowej, krytyczną ocenę projektu rozwoju technik bezpieczeństwa online, analizę oglądalności i użyteczności serwisów internetowych, efektywne metody projektowania i zarządzania serwisami internetowymi w rezultacie uzyskanych miar ilościowych funkcjonalności komunikacji internetowej, analizy i prognozowania ilościowego zachowań użytkowników Internetu, metod ilościowych i jakościowych badania kreatywności użytkowników Internetu i rozwoju społeczności wirtualnych, Web 2.0.


Czas trwania

180 godzin


Koszty

Szczegółowe informacja na uczelni


Dane Uczelni

Uczelnia:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Adres:
ul. 1 Maja 50, Katowice
Jednostka:
Wydział Informatyki i Komunikacji
Adres Jednostki:
ul. 1 Maja 50, Katowice

Lokalizacja