Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
Charakterystyka: Studia dostarczają profesjonalnej wiedzy z zakresu zarządzania organizacją wydarzeń promocyjnych i sponsoringu, promocji wydarzeń, metod pozyskiwania sponsorów i patronów, pomiaru efektywności eventów. Studia profilowane praktycznie, nastawione na trening umiejętności. Wydarzenia są najszybciej rozwijającą się formą komunikacji biznesowej. W okresie ostatnich trzech lat przyrost liczby wydarzeń był w Polsce większy, niż przyrost liczby nowych użytkowników przyłączanych do Internetu. Wydarzenia generują coraz to nowe formy komunikacji z uczestnikami i przyjmują nowe funkcje w marketingu. Wiedza na temat wydarzeń promocyjnych ewoluuje bardzo powoli. W Polsce wydano dotychczas dwie monografie dotyczące event marketingu i kilka publikacji poświęconych sponsoringowi. Naukowców zajmujących się tą tematyką można policzyć na palcach obu rąk. Jednocześnie lawinowo rośnie liczba agencji eventowych i pracujących w nich osób. Konkurencja na tym rynku sprowadza się do podstawowego czynnika: kompetencji. Proponujemy Państwu udział w szczególnym przedsięwzięciu edukacyjnym – Podyplomowych Studiach Organizacji Wydarzeń i Sponsoringu. Wyjątkowym tematycznie, ale także organizacyjnie: studia są organizowane w cyklu dwusemestralnym (sześć sobotnio-niedzielnych zjazdów): w I semestrze zostały zaplanowane na 22-23 listopada 2014, 13-14 grudnia 2014, 17-18 stycznia 2015, egzamin połówkowy 31 stycznia 2015 oraz dla II semestru 14-15 marca 2015, 18-19 kwietnia 2015, 16-17 maja 2015, egzamin końcowy 13 czerwca 2015) i nie wymagają napisania końcowej pracy (obowiązuje testowy egzamin). Zajęcia w 4-godzinnych blokach będą prowadzić najbardziej doświadczeni fachowcy z branży i specjalizujący się w tematyce eventowej nauczyciele akademiccy: Izabela Augustyniak (Agencjs Onit), dr Marcin Chrząścik (wykładowca, trener, specjalista w zakresie postprodukcji), dr Janusz Grobicki (expert Centrum im. A. Smitha), prof. Adam Grzegorczyk (autor książki pt. Sponsoring kultury), Michał Kocięba (nc+), Adam Kościańczuk (Studio O), Agnieszka Kurkiewicz (QRKA Entertainment), Łukasz Lazer (MUSIC MODE), Agnieszka Niburska (manager ds. PR HBO), Ewa Olbrychska (TV4), Dominika Popiel (Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy), Justyna Skubis (SOIT), Jacek Stachera (Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy), prof. Andrzej Sznajder (Kierownik Zakładu Strategii Marketingowych w IMZiM w SGH), Marek Szpendowski (Viva Art Music), Sławomir Wróblewski (Meetings Poland). W każdej edycji studiów skład prowadzących może ulegać nieznacznym zmianom. Bloki zajęciowe Wstęp do sponsoringu i organizacji wydarzeń Aspekty prawne sponsoringu i organizacji wydarzeń Narzędzia promocji Wydarzenia sportowe Wydarzenia kulturalne Wydarzenia mediowe Konwencje i business events Sponsoring mediów Oferta sponsoringowa i negocjacje Umowa sponsoringowa Planowanie wydarzenia Realizacja wydarzenia Dokumenty zarządzania wydarzeniem Metody zarządzania czasem Promocja wydarzenia Incentive Internet w promocji wydarzeń Sprzęt Dokumentowanie wydarzenia Relacje z mediami Patronat medialny Monitoring Ocena skuteczności wydarzenia Fund raising
2 semestry
Szczegółowe informacja na uczelni