Jeśli szukasz interesujących Cię studiów podyplomowych skorzystaj z poniżych możliwości:
Celem studiów jest nabycie przez słuchaczy wiedzy i umiejętności z zakresu psychologicznych aspektów zarządzania i marketingu. Ukazany zostanie także z praktyczny wymiar funkcjonowania pracowników w organizacji. Głównym celem studiów jest doskonalenie kluczowych kompetencji psychologicznych i społecznych, niezbędnych dla efektywnego poruszania się w szeroko pojętej sferze biznesu i zarządzania. W programie studiów uwzględniono specyficzne zadania i trudne sytuacje, które pojawiają się życiu zawodowym. Studia pozwalają lepiej zrozumieć psychologiczne mechanizmy zachowań człowieka w wyżej wymienionych sytuacjach. Dają możliwość przewidywania zachowań i relacji w zespołach pracowniczych. Większość osób zajmujących stanowiska kierownicze w przedsiębiorstwach i innych instytucjach to osoby o wykształceniu, technicznym, ekonomicznym lub prawniczym i o ile z reguły posiadają tzw. „twarde” kompetencje potrzebne do zarządzania, to często zgłaszają potrzebę uzupełnienia ich o kompetencje „miękkie”. Nawet osoby zajmujące się zarządzaniem w zakresie podsystemu technicznego organizacji (zarządzaniem produkcją, logistyką, procesami itp.) twierdzą, że zgłębienie psychologicznych aspektów kierowania ludźmi wpływa znacząco na podniesienie skuteczności ich pracy. Znajomość psychologicznych uwarunkowań zachowania klientów i kontrahentów jest też istotnym czynnikiem zwiększającym szanse na sukces przedsiębiorców. Studia skierowane są do przedsiębiorców, osób piastujących stanowiska kierownicze oraz absolwentów kierunków technicznych, ekonomicznych i prawniczych zamierzających uzupełnić swoje kompetencje kierownicze.
2 semestry
Szczegółowe informacja na uczelni